خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

پرداخت ۴ هزارمیلیاردی عوارض ارزش افزوده مالیات به شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۷۴

مجتبی قهرمانی گفت: در شش ماهه امسال حدوداً ۴ هزار میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده مالیات‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

به گزارس ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی،  در حاشیه بازدید از پروژه‌های مشترک شهری دادگستری و شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: تور رسانه‌ای با موضوع و محوریت عدالت اجتماعی که از طرف مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه در حال برگزاری است.

وی افزود: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و پرداخت مالیات‌های شرکت‌های بزرگ در محل فعالیت شأن دستگاه قضائی استان ورود جدی کرده و این ورود باعث تحول در حوزه پرداخت مالیات‌ها و جلوگیری از فرار مالیاتی شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: پرداخت به جا و مناسب مالیات‌ها در استان، درآمدهای پایدار شهرداری را اضافه کرده، شهرداری که زمانی غرق بدهکاری بود و مشکلات متعددی داشت اکنون توانسته پروژه‌های خوب و بزرگی را در راستای خدمت رسانی به مردم بندرعباس آغاز کند.

وی تصریح کرد: گزارش‌هایی که اخیراً از اداره کل امور مالیاتی رسیده سال گذشته و شش ماهه امسال حدوداً ۴ هزار میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده مالیات‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده که این اتفاق سبب شده که امسال در راستای خدمات شهری و تحقق عدالت اجتماعی در استان حرکت مثبتی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز