خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس خبر داد؛

۱۹ مهر ماه مردم فارس با رئیس جمهور در حرم شاهچراغ (ع) دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۷۱

استاندار فارس در ستاد سفر رئیس جمهور به استان از نهایی شدن برنامه سفر و دیدار مردم فارس با رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در جمع معاونین و رؤسای کمیته‌های ستاد سفر رئیس  جمهور و اعضای هیأت دولت به استان فارس اظهار داشت: پس از جلسات مختلف با مدیران ارشد استان، کمیته‌های مختلف سفر، نشست‌های متعدد با معاونین رئیس جمهور و وزرا و مدیران ارشد دولت، مقدمات سفر دوم دولت به استان فارس مهیا و در روزهای آتی دومین دور سفر استانی دولت به فارس انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به رایزنی‌ها و پیشنهادات مختلف مدیریت ارشد و دستگاه‌های استان به هیأت دولت بیان کرد: در صورت تصویب این پیشنهادات در سفر آتی دولت، استان فارس در تمام شاخص ها رشد و جهش چشمگیری خواهد داشت.

 ایمانیه با اشاره به نهایی شدن زمان سفر دولت به استان فارس گفت: در روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) میزبان حضور آیت الله رئیسی و هیأت دولت و مردم سراسر استان فارس خواهد بود.

وی افزود: در این دیدار که از ساعت ۱۵ با حضور مردم عزیز شهر شیراز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، رئیس جمهور با استقبال مردمی وارد حرم مطهر خواهد شد و با مردم استان فارس گفت وگو خواهد کرد.

استاندار فارس ضمن دعوت از مردم عزیز شیراز و استان فارس خاطرنشان ساخت: حضور پر شور مردم، تجلی وحدت و انسجام عمومی است و قطعاً این سفر که نخستین سفر استانی دولت پس از سفر رئیس  جمهور به نیویورک است، کانون توجه داخل و خارج از کشور می‌شود.

لازم به ذکر است در سفر دولت به فارس برنامه‌های مختلفی برگزار و پروژه‌های متعددی افتتاح خواهد شد که در نشست خبری استاندار فارس، با مردم در میان گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز