خبرگزاری کار ایران

نگاهی به قدیمی ترین روزنامه‌ شهر شیراز؛

خبرجنوب وارد چهل و پنجمین سال انتشار خود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸۴۲

روزنامه خبر جنوب قدیمی‌ترین روزنامه‌ شهر شیراز و جنوب کشور است که مهرماه امسال چهل و پنجمین سال انتشار و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، این روزنامه از اول مهر ۱۳۵۸ تاکنون ۱۲ هزار و ۴۸۰ شماره برای مخاطبان خویش منتشر کرده است.

صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر روزنامه خبر جنوب در این زمینه با تاکید براینکه رسیدن به این قله از موفقیت به سادگی امکانپذیر نبوده است، گفت: دست یافتن به این جایگاه، نتیجه تلاش‌های همه کسانی است که از نخستین روز فعالیت روزنامه تا به امروز برای دوام و قوام آن تلاش کرده‌اند و صد البته در کنار تلاش آنها، همراهی، اعتماد و نقدهای مثبت مخاطبان نیز در رسیدن مجموعه خبر به این جایگاه، مهم و موثر بوده است.

حسین واحدی‌پور با تاکید بر اینکه روزنامه خبر جنوب تلاش کرده مخاطبان خود را در هیچ شرایطی تنها نگذارد، گفت: در کنار نسخه چاپی روزنامه، تلاش کردیم از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی نیز آخرین رویدادها و تحلیل‌های داخلی و بین المللی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم تا آنها در هیچ ساعتی از شبانه روز خلاء اطلاع‌رسانی را احساس نکنند.

وی با اشاره به آغاز چهل و پنجمین سال فعالیت این روزنامه بیان کرد: تلاش ما بر این است که بر مبنای ۲ اصل شفاف سازی و صداقت، به دور از وابستگی‌های جناحی، کارکردهای رسانه‌ای خود را با در آمیختن فضای رسانه‌ای مکتوب و مجازی به خوبی و با قدرت ادامه دهیم.

به گفته واحدی‌پور، مجموعه خبر، سال‌هاست که در قالب موسسه مطبوعاتی خبر به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های رسانه‌ای کشور به کار خود ادامه داده و امروزه در قالب چندین روزنامه، هفته‌نامه، فصل‌نامه، ماهنامه، خبرگزاری و پایگاه خبری همچون روزنامه‌های خبر جنوب، خبر ورزشی، خبر بین الملل، خبر بانوان(تنها روزنامه ویژه بانوان کشور)، روزنامه توریسم ( تنها روزنامه گردشگری و سه زبانه جهان)، کتاب هفته خبر، ماهنامه ورزش و تصویر، فصلنامه نوشتا، خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه خبری تحلیلی توریسم آنلاین، خبر ورزشی آنلاین به همراه تلگرام و اینستاگرام روزنامه خبر جنوب به فعالیت و همراهی با مخاطبان خوب و ارزشمند خود ادامه می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انجام یک‌نظرسنجی عمومی به منظور باز نشر نظرات مردم در روزنامه خبر جنوب خبر داد و گفت: در این نظرسنجی که بالغ بر ۵۰۰ نفر در آن شرکت داشتند از مخاطبان خواستیم تا انتظارات خود از روزنامه خبر را اعلام کنند و پس از اخذ نظرات آنها، این‌نظرات بدون دخل و تصرف به چاپ رسید و در اختیار مسئولان و برنامه ریزان حوزه رسانه کشور قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز