خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد؛

آماده باش دستگاه‌های خدماتی برای مقابله با بحران احتمالی در شفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۷۲

فرماندار شفت گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان برای مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز احتمالی سیلاب در سطح شهرستان آماده باش کامل باشند.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان شفت عضو ستاد مدیریت بحران هستند لذا باید از هم اکنون آمادگی مقابله با بحران‌ها و مدیریت بحران را داشته باشند.

فرماندار شفت با بیان اینکه با برنامه ریزی می‌توان شدت بحران‌ها را کاهش داد، بیان کرد: بخشی از کارها و برنامه ریزی ها را قبل از اینکه بحرانی اتفاق افتد می‌توان انجام داد و از این طریق شدت بحران را کاهش داد.

نقدی ادامه داد: هر زمان که بحرانی ایجاد شود، وظیفه دستگاه‌ها است که اولویت را به حل بحران اختصاص دهند و تمام امکانات موجود در سطح شهرستان اعم از عمومی و بخش خصوصی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

وی افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

نقدی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی و احتمال وقوع سیل و جاری شدن سیلاب و گرفتگی معابر، تمامی مرخصی‌ها و مأموریت‌ها تا پایان هفته جاری لغو و رؤسای ادارات، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان حق خروج از شهرستان را نداشته و بایستی به صورت فعال تمامی اقدامات مرتبط را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شفت اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، اداره برق، راهداری، راه و شهرسازی، آبفا در حالت آماده باش قرار داشته باشند و مردم نیز از تردد و توقف در کنار رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها، تردد در جاده‌های محتمل وقوع حادثه، کوهنوردی اجتناب کنند.

وی به رانش دو روز پیش راه روستایی ویسرود و وارد آمدن خسارت‌ها در این منطقه اشاره کرد و گفت: شناسایی نقاط آسیب پذیر در هنگام بارش‌های شدید باران بسیار مهم است، دستگاه‌های ذیربط باید نقاط آسیب پذیر مربوط به حوزه خود را شناسایی و اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز