خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

154 قزوینی در مدت دو روز داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ ضرورت حضور نخبگان استان در پیش ثبت‌نام

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۲۰

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در دو روز نخست پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان قزوین 154 داوطلب مدارک و درخواست خود را در سامانه مورد نظر ثبت کرده‌اند.

حامد فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم گفت: پیش ثبت‌نام انتخابات از 16 مرداد ماه آغاز و تا 22 مرداد ادامه دارد و این مهلت قابل تمدید نیست.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: تا پایان روز دوم 130 نفر زن و 24 نفر مرد در استان قزوین پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند.

وی درباره دریافت پیامک حاوی شناسه رهگیری و اتمام پیش ثبت‌نام که برای برخی از داوطلبین ارسال نشده، عنوان کرد: با بارگذاری مدارک مورد نیاز پیش ثبت‌نام انجام خواهد شد و تاخیر در دریافت پیامک جای نگرانی ندارد و حتما ارسال می‌شود.

این مسئول با تاکید بر حضور نخبگان استان برای داوطلبی در انتخابات اظهار کرد: این اهمیت دارد که نخبگان سطح استان نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم؛ زیرا باتوجه به اتفاقات رخ داده بویژه در سال گذشته تمام تلاش دشمنان خارجی و داخلی این است که اختلال ایجاد کرده و نقش مردم را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: برای تایید صلاحیت‌ها هم سازوکار قانون مشخص است و باتوجه به اینکه چند دوره تجربه برگزاری انتخابات دارم در قوانین تغییرات خوبی صورت گرفته که افزایش مدت زمان بررسی صلاحیت‌ها از جمله آن‌ها است، باید توجه  داشت که ما چیزی به نام رد صلاحیت نداریم و تایید یا عدم تایید صلاحیت مطرح است.

فتوحی گفت: البته برای مرحله پیش ثبت‌نام تایید صلاحیت مطرح نیست و مدارک هویتی، وضعیت پایان خدمت آقایان، تابعیت و مدارک تحصیلی بررسی می‌شود.

تعدادی از داوطلبین نمایندگی مجلس در مرحله پیش ثبت‌نام در تماس با خبرگزاری ایلنا درباره دریافت پیامک حاوی اتمام پیش ثبت‌نام و اخذ شناسه رهگیری عنوان کرده بودند که به رغم اینکه داشتن شناسه رهگیری برای ثبت‌نام اصلی ضرورت دارد برای تعدادی از افرادی که ثبت نام کرده‌اند  بعد از پایان مراحل ثبت نام نه تنها کدرهگیری ارسال نمی‌شود حتی  پیامکی که نشان دهنده ثبت تقاضای داوطلبی باشد نیز  به آنان ارسال نمی‌شود که این موضوع از دبیر ستاد انتخابات استان پیگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز