خبرگزاری کار ایران

کارگران حجمی حراست شرکت نفت و گاز کارون خواستار تبدیل وضعیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۷۸

تعدادی از کارکنان حفاظتی و حراستی شرکت نفت و گاز کارون صبح امروز در تجمعی، خواستار توجه مسئولان برای تبدیل وضعیت و ورود به ساختار سازمانی بعد از ۱۵ سال شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تعدادی از کارکنان حفاظتی و حراستی شرکت نفت و گاز کارون خواستار تبدیل وضعیت خود شدند.

یکی از کارکنان حجمی پرسنل حفاظتی و حراستی شرکت نفت و گاز کارون درباره مطالبات همکاران خود به ایلنا گفت: ۲۲۴ نفر از پرسنل حراستی شرکت نفت و گاز کارون و ۱۴۴ نفر از پرسنل در قالب پیمان امنیتی خطوط لوله نفت و گاز به مدت ۱۵ سال به صورت حجمی مستمر در حال فعالیت بوده‌اند و تاکنون مجاز به تعیین ساختار سازمانی و ورود به سامانه نیروهای ارکان ثالث شرکت نفت نشده‌اند.

وی افزود: به‌رغم صدور مجوزهای لازم از تهران هنوز خبری از تعیین ساختار و تبدیل وضعیت این کارکنان نیست و از همین رو آنها در قالب نامه‌های اداری و تجمع صنفی خواسته‌های خود را مطرح کرده‌اند.

وی افزود: فعالیت در این حوزه پرخطر بوده و حتی تعدادی از کارکنان در درگیری با خرابکاران، اشرار و دزدان خطوط لوله در تیراندازی مستقیم؛ زخمی شده‌اند.

او با بیان اینکه جمعی از کارکنان تجمع‌کننده از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، عنوان کرد: روز گذشته نیز تعدادی از پرسنل در مقابل ورودی ستاد ساختمان پنج طبقه برای پیگیری مطالبات خود و تبدیل وضعیت تجمع مسالمت‌آمیز برگزار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز