خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سیل و آبگرفتگی در شهرهای شمالی آذربایجان غربی/ محور خوی و چالدران بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۸۵

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های چایپاره، خوی و پلدشت خبر داد.

حمید محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: با توجه به بارش باران و وقوع سیلاب و آبگرفتگی در ۳ شهرستان استان ۶ تیم عملیاتی از نجاتگران هلال‌احمر شهرستان چایپاره، در حال امدادرسانی به متاثرین از سیل و آب‌گرفتگی در شهر چایپاره و روستاهای بسطام، بابل‌آباد و خاتون‌آباد هستند.

محبوبی افزود: در اثر جاری شدن سیل در شهرستان چایپاره ۱۴۰ نفر حادثه دیدند و امدادگران هلال احمر در شب گذشته در حال امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند.

وی در خصوص سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان پلدشت نیز گفت: ۲ تیم عملیاتی نجاتگران هلال‌احمر شهرستان پلدشت در حال امدادرسانی به متاثرین در شهرک ارس هستند.

محور خوی_چابدران بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بازگشایی محور خوی - چالدران که بر اثر سیلاب جمعه ۱۳مرداد مسدود شده بود، خبر داد.

پیمان آرامون در این رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: بارش باران موجب  وقوع سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های شمال استان آذربایجان‌غربی، شده بود که با تلاش راهداران راه‌های ارتباطی مناطق متاثر از سیل بازگشایی شد.

وی افزود: تعداد ۸ روستا در بخش الند شهرستان  خوی درگیر سیل بودند که در حال حاضر، تردد در این منطقه روان است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر هیچ محوری بر اثر سیلاب مسدود نیست و تردد در همه محورهای استان روان است، ادامه داد: هم اکنون عملیات سیلاب‌برداری توسط راهداران در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز