خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری لرستان:

آتش‌سوزی در «پترو پالایش گهر» مهار شد / نیروهای آتش‌نشانی آماده‌ باش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۲۸۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از مهار آتش‌سوزی در «پترو پالایش گهر» خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی پازوکی در تشریح آخرین روند مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی دورود با اشاره به حضور استاندار لرستان و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: براساس تعیین وظایف صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران و همچنین با حضور ماشین‌آلات آتش‌نشانی از شهرهای مختلف استان و استان مرکزی و حضور نیروهای مختصص از پتروشیمی شازند، خوشبختانه در حال حاضر آتش‌سوزی در «پترو پالایش گهر»  مهار شده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در حال پاک‌سازی و مهارسازی منطقه هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه روستای داریاب همجوار این منطقه است و حدود ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر  ۲۷۰۰ نفر در این روستا ساکن هستند، بنا به دستور استاندار، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی ۲۴ ساعته آماده‌باش می‌باشند که منطقه را رصد و اقدامات لازم و به‌موقع را در صورت بروز حوادث احتمالی انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: براساس نظر کارشناسان، علت اولیه حادثه آتش‌سوزی کارخانه "پترو پالایش گهر دورود" گرم شدن مخازن سوخت این کارخانه اعلام شد.

پازوکی همچنین مباحث مسمومیت مردم بر اثر دود ناشی از حریق این شرکت را شایعه اعلام و تکذیب کرد و افزود: بر اساس آمار دریافتی، تاکنون کسی بر اثر مسمومیت ناشی از دود این حریق در بیمارستان بستری نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز