خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس خبرداد؛

گره گشایی از مشکلات ۱۸ بنگاه‌ اقتصادی و تولیدی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۲۴

در پانصد و سی امین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحد‌های راکد فارس مشکل ۱۸ بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد.

به گزارش ایلنا، پانصد و سی امین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحد‌های راکد فارس برگزار شد و در این نشست مسائل ۱۸ بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی و صنعتی در زمینه آب معدنی، کاشی و سرامیک، هیدرو کربن و موضوعاتی در زمینه برق مورد نیاز، تعیین تکلیف بدهی بررسی شد و گزارش انجام برخی مصوبات جلسات قبل مطرح و با حضور اعضاء کارگروه و بانک‌های عامل مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با تأکید بر مانع زدایی و پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی، تکمیل زنجیره ارزش تولید و توسعه صادرات گفت: تقویت و حمایت هدفمند از تولید داخلی به منظور غلبه بر مشکلات، رفع موانع موجود و پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی است که توسط دستگاه‌های ذی ربط عملیاتی می‌شود.

حمید رضا ایزدی با بیان اینکه رُشد تولید در گرو رفع موانع و مشکلات است، گفت: این جلسات با محوریت اقتصادی، صنعتی و اشتغال‌زایی برای تسهیل‌گری و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان برگزار می‌شود و احیاء، فعال سازی و افزایش ظرفیت بنگاه‌های اقتصادیِ تعطیل و نیمه‌تعطیل، راهگشای بخش تولید خواهد بود.

وی با تأکید براینکه یکی از سیاست‌های رشد تولید، مهارتورم و توسعه کارآفرینی و اشتغال آفرینی، ایجاد زیرساخت‌های تولیدی وصنعتی است، گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای ایجاد زیرساخت‌های صنعتی، تولیدی نقش مهمی در توسعه کارآفرینی و رشد اقتصادی استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز