خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تولید برق هرمزگان خبرداد؛

نیروگاه بندرعباس با حداکثر توان در مدار تولید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۸۱

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از وارد مدار شدن واحد شماره 4 بخار، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و تولید حداکثری این نیروگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش محمودی عنوان کرد: واحد شماره چهار بخار، که به علت تعویض لوله‌های ریهیت سرد و واتروال، رفع نشتی از هیترهای فشارقوی و سرویس کندانسور، از مدار خارج شده بود، با تلاش جهادی و خستگی ناپذیر کارکنان اداره کارگاههای عمومی تعمیرات مکانیک، پس از ۷ شبانه‌روز کار فشرده، سنگین و طاقت فرسا در دمای ۷۰ درجه و رطوبت ۸۰ درصد در محیط کوره، مجددا به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خاطرنشان کرد: این تعمیرات اضطراری، به‌واسطه نشتی‌های شدید و عملیات تعویض لوله‌های ریهیت سرد و واتروال، در طبقه هشتم بویلر و در ارتفاع ۴۰ متری از سطح زمین، به دلیل نیاز شبکه و رفاه حال مشترکان برق در تابستان، در ۲ شیفت کاری و به صورت شبانه‌روزی ظرف مدت ۷ روز انجام شد.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی واحد‌های نیروگاه بندرعباس با تمام توان و حداکثر ظرفیت در مدار تولید بوده و روزانه بطور متوسط ۲۴ هزار و ۷۰۰ مگاوات‌ساعت انرژی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق می‌کند.

نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و ۲ واحد گازی با ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات به‌عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز