خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

رشته‌های هنرستان در قزوین نیازمند گسترش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید اهمیت گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای و تاثیر مستقیم آن در معیشت فارغ‌التحصیلان گفت: کارهای مطالعاتی برای راه‌اندازی هنرستان شاهد آغاز شود و لازم است برای ساخت هنرستان از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز استفاده شود.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی‌مرادی در جلسه ستاد شاهد استان که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد پایگاه‌های انتخاب رشته گفت: نهادهای نظارتی استان باید بر عملکرد اینگونه پایگاه‌ها نظارت کافی داشته باشند و از فعالیت مراکز غیرقانونی که این ایام قارچ گونه رشد می‌کنند و با هدف مادی با آینده دانش‌آموزان بازی می‌کنند جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در پایگاه‌های انتخاب رشته وابسته به آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر تخفیف ویژه در نظر گرفته شود.

وی درباره بکارگیری نیروهای مدارس شاهد نیز گفت: با توجه به ماهیت مدارس شاهد در گزینش و انتخاب مدیران و نیروهای آموزشی و پرورشی این مدارس نهایت دقت به عمل آید.

این مسئول با اشاره به اهمیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید با یک رشته ضمیمه در دبیرستان‌های شاهد کار به صورت آزمایشی آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز