خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی البرز:

تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار است/ هم‌افزایی با شهرداری برای بازگشایی کاروانسرای شاه عباسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۲۱

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌البرز از تعامل با شهرداری برای تبدیل کاروانسرای شاه‌عباسی به یک مرکز فرهنگی و خانه خلاق صنایع دستی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، جلسه هم افزایی شهرداری کرج و اداره کل‌ میراث‌فرهنگی البرز برای بهره‌برداری از کاروانسرای شاه‌عباسی، با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی البرز، شهردار، مدیر عامل صندوق توسعه و احیا بناهای تاریخی وزارت میراث‌فرهنگی روز چهارشنبه 28 تیر 1402 در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی البرز برگزار شد. 

رحیم خاکی مدیرکل میراث فرهنگی البرز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به موقعیت قرارگیری کاروانسرای شاه‌عباسی در مرکز شهر ظرفیت بسیار بالایی برای بهره‌برداری با کاربری‌های فرهنگی دارد.

مهرداد کیانی، شهردار کرج نیز در این جلسه انجام امور فرهنگی را یکی از وظایف شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: احیای کاروانسرای شاه‌عباسی اقدامی ارزشمند و درخور توجه است که علاوه بر ایجاد فضای فرهنگی در شهر کمک می‌کند. 

در این جلسه مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز طرح تبدیل  کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی، هنری و خانه خلاق صنایع دستی را به شهردار ارائه داده و شهردار طرح مذکور را در صحن شورا مطرح و در صورت تصویب شورا با تعامل و هم ‌افزایی توسط شهرداری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز