خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

سهم استان‌ها در گمرک نادیده گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۰۰

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: صادرات در کل کشور از طریق چند گمرک محدود انجام می‌شود و سهم استان‌ها در این موضوع نادیده گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در دومین جلسه توسعه صادرات غیر نفتی لرستان با اشاره اعتراض مجموعه کارگروه نسبت به آمار صادرات استان اظهار کرد: صادرات در کل کشور از طریق چند گمرک محدود انجام می‌شود و سهم استان‌ها در این موضوع نادیده گرفته می‌شود. 

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان افزود: مقرر شده پیشنهادهای لازم برای انجام تمام صادرات استان از طریق گمرک لرستان و ارائه راهکارهایی برای ورود واحدهایی که گردش مالی خوبی دارند به استان از طریق اتاق بازرگانی استان، ادارات مرتبط و اداره صمت به عنوان دبیرخانه این کارگروه انجام شود.

ابراهیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب لرستان افزود: امیدواریم بتوانیم سهم لرستان را از گردشگری سلامت را نیز داشته باشیم و در این رابطه در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار لرستان به شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این دو نمایشگاه به صورت همزمان در تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مهرماه سال جاری برگزار می‌شوند، بنا بر تصمیمات کارگروه، هر کدام از این نمایشگاه‌ها که منافع استان را در صادرات بیشتر تامین کنند با قدرت ظرفیت‌های استان را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز