خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

بیمارستان مهرگان مشهد فقط اجازه استفاده از اورژانس را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت بیمارستان مهرگان مشهد به دلیل نداشتن مجوز پذیرش بیماران غیرضروری تا هنگام صدور پروانه نهایی از سوی وزارت بهداشت، با اخذ تعهد از مدیران بیمارستان مبنی بر رعایت قوانین و با نظارت این دانشگاه تنها در بخش اورژانس و جراحی‌های ضروری بلامانع است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد علی کیانی در نشست قرارگاه نظارت بر سلامت استان خراسان رضوی که با حضور مدیران استانی برگزار شد با اشاره به این که در تاریخ پنجشنبه چهارم خردادماه سال ۱۴۰۲ نیز بانویی ۳۲ ساله بر اثر عمل جراحی زیبایی(لیپوساکشن) در بیمارستان مهرگان درگذشت افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به هیچ عنوان اجازه عمل‌های زیبایی را به بیمارستان مهرگان نداده است و هرگونه تخلف در راستای ارائه خدمات ایمن به بیماران، خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و با هرگونه عدم رعایت موازین قانونی برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا بیمارستان مهرگان تا اطلاع ثانوی فقط اجازه دارد اعمال جراحی اورژانسی را انجام دهد و به هیچ وجه مجوز پذیرش بیماران جراحی های ضروری یا الکتیو را ندارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست در خصوص ادامه فعالیت بیمارستان مهرگان مشهد گفت: صدور پروانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و این دانشگاه از تسریع فرایند صدور پروانه و مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت استقبال می‌کند تا در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت‌های درمانی را به مردم ارائه دهد.

ایوب توکلیان افزود: در نخستین قرارگاه نظارت بر سلامت استان خراسان رضوی مقرر شد بیمارستان مهرگان با اخذ تعهدات لازم تا اطلاع ثانوی صرفا خدمات جراحی‌ و خدمات بستری و سرپایی اورژانسی را انجام دهد که این مجوز نیز با در نظر گرفتن منافع مردم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز