خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیادمسکن لرستان خبر داد؛

صدور ۸۵ هزار جلد سند روستایی در استان / مقاوم سازی ۱۱۲ هزار واحد مسکن روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۳۸

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از صدور ۸۵ هزار جلد سند روستایی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، پویا تابعی در همایش دهیاران لرستان با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۵، تعداد ۲۹۸۵ روستای دارای سکنه در استان داریم ، اظهار کرد:تاکنون در ۶۵۰ روستای استان طرح هادی بازنگری شده است. 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان به وجود ۱۵۳ هزار واحد مسکونی در استان اشاره کرد و  گفت: تاکنون ۱۱۲ هزار واحد مقاوم سازی شده و در این زمینه جزو سه استان برتر کشور قرار داریم.

تابعی بیان داشت: برای ۷۴۰۰ واحد پرونده جهت دریافت تسهیلات مسکن روستایی تشکیل شده و تا کنون ۴۸۰۰ واحد انعقاد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در ۹۰۰ روستای استان، تصریح کرد. در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با تفاهم نامه با دهیاری‌ها، یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح روستاها انجام شده که این میزان آسفالت با ۱۲ سال گذشته برابری می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه مطالعات برای محرومیت‌زدایی ۶ بخش در جهت اشتغال و خدمات‌رسانی انجام شده، افزود: برای ۸۵ هزار جلد سند روستایی صادر شده و آمادگی لازم برای تک برگی کردن سند دیگر واحدهای روستایی را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز