خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی آجا در قزوین و زنجان:

ارتش در همه شرایط سختی و شادی کنار ملت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۳۸

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان گفت: ما شعار ارتش فدای ملت را به شعور تبدیل و عملیاتی کرده‌ایم و در هر شرایطی که هموطنان نیاز داشته باشند برای کمک، شادی آفرینی و کاهش آلام با افتخار حضور پیدا کرده و همه تجهیزات را پای کار می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر حسین محمد‌شفیعی در نشست با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، گفت: رسالت خبرنگاری این است که خبرنگاران باید هرآنچه اتفاق می‌افتد را بدون پیش داوری، تحریف و سوگیری جناحی منعکس کنند، البته همه ما وظیفه داریم در زمان‌های مختلف سختی و شادی به همشهری و هم استانی‌ها امید تزریق کنیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان ادامه داد: برخی از اقدامات را به دلایل امنیتی نمی‌توان رسانه‌ای کرد و مجبور هستیم در سکوت خبری اتفاقی را رقم بزنیم و رونمایی انجام دهیم، ما مثل سایر ارگان‌ها نیستیم که اطلاعات‌مان به روز باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی تاکید کرد: در شرایط کنونی جامعه باید همه ما سعی کنیم امید را به هموطنان تزریق کنیم.

شفیعی گفت: ارتش در سیل گلستان قبل از ستاد بحران در منطقه حاضر شد و این اقدامات شعار ارتش فدای ملت را ثابت می‌کند، ما در ارتش بدون تبلیغ فعالیت انجام می‌دهیم؛ ارتش به دلایل امنیتی رسانه مستقل و فعالیت فضای مجازی زیادی ندارد.

در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز