خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

یکی از اعضای شورای شهر دهدشت بازداشت شد/ انفصال یک مدیر استانی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۲۶

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بدون پرداختن به دلایل بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، بازداشت این عضو را تائید کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حسن نگین تاجی" در نشست رسانه‌ای به مناسبت هفته قوه قضائیه در محل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: در سطح مدیران ارشد یک عضو شورای شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بازداشت موقت شده است.

وی با بیان اینکه با مدیرانی که تَرک فعل کنند بطور حتم برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بطور مثال در امور شهری در گچساران با تخریب یک ساختمان سه طبقه برخورد کردیم و در امور شهری استان کهگیلویه و بویراحمد برای یک نفر نیز در دیوان عدالت اداری حکم انفصال صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: هرجایی که نهادهای نظارتی و اطلاعاتی گزارش هایی دارند محال است که برخورد قانونی صورت نگرفته باشد.

نگین تاجی در پاسخ به این سئوال که دستگاه قضایی در ارتباط با مدیرانی که احتمالا از کاندیداهای خاص حمایت انتخاباتی با امکانات دولتی بکنند، چه برنامه هایی دارد؟ هم ادامه داد: دادگستری در این استان وامدار هیچ جریان سیاسی و شخصی نیست.

وی گفت: اگر متوجه شویم مدیری تخلف کرده است با وی برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز