خبرگزاری کار ایران

انهدام 7 باند سرقت در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۹۴۴

فرمانده انتظامی استان از انهدام 7 باند سرقت و کشف 109 فقره انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های خودرو، منزل، مغازه، قاپ زنی و اماکن در سطح شهر شیراز، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی 2 هفته گذشته، 7 باند سرقت شناسایی و 30 نفر از اعضای این باندها طی چندین عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان در تحقیقات به  109  فقره انواع سرقت (22 فقره سرقت خودرو، 12  فقره سرقت منزل، 10فقره سرقت مغازه،  40 فقره قاپ زنی و 25 فقره اماکن) اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه محدوده فعالیت این سارقان در شهرهای شیراز، تهران و کرج بوده است، افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوطه، حدود 125 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 11 تن انواع مواد مخدر در فارس

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری، اظهار داشت: در این خصوص 21 باند مواد مخدر منهدم و حدود 11 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این رابطه 305 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 3 هزار و 958 متهم در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

جمع آوری یک هزار و 579 معتاد متجاهر و تحویل آنان به کمپ های بازپروری و دستگیری یک هزار و 347 خرده فروش مواد مخدر در سال جاری، از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن ها را رسانه ای کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز