خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کشور؛

فرماندار شهرستان سرباز در سمت خود ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۴۳

با حکم وزیر کشور فرامرز دانش فرماندار ‌شهرستان‌ سرباز به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز، با توجه به تغییر و تحولات در دولت سیزدهم در حوزه فرمانداران استان سیستان و بلوچستان با تغییر چندین فرماندار در شمال و جنوب استان آغاز شد و در  این بین فرماندار شهرستان سرباز بدون تغییر در سمت خود باقی ماند.

فرماندار شهرستان سرباز با عملکرد خوبی که از خود در حوزه مدیریت بحران و شورای تأمین سال گذشته و سال جاری و اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم، توانسته نظر این دولت را نیز جلب کند و استاندار سیستان و بلوچستان طی درخواستی از وزیر کشور خواستار ابقای فرامرز دانش در این پست شد.

وزیر کشور نیز با درخواست استاندار سیستان و بلوچستان موافقت و فرماندار شهرستان سرباز را برای یک دوره چهار ساله دیگر در این سمت ابقا کرده است.

در حکم احمد وحیدی آمده است:

به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و نظر به مراتب شایستگی، تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار  شهرستان سرباز منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی، در چهارچوب قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی، ضمن تعاملات لازم با مسئولان سایر سازمان‌ها و نهادها، با اندیشه و مدیریت انقلابی_جهادی، در اجرای سیاست های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله، با سرلوحه قرار دادن محور های زیر، در ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و سرافراز باشید.

شهرستان سرباز در جنوب استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و از کوهستانی‌ترین و روستایی‌ترین شهرستان‌های کشور محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان سرباز در سمت خود ابقا شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز