خبرگزاری کار ایران

رئیس راهداری الموت:

بارش‌های شدید 45 میلیارد به راه‌های الموت خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۱۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت: براساس برآورد اولیه صورت گرفته که به مدیریت بحران هم اعلام شد، بارش‌های رگباری هفته گذشته در الموت غربی 45 میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه فنی مرتبط به آن آسیب وارد کرد.

مهدی رشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: بارش‌های شدید و رگباری هفته گذشته به راه‌های روستاهای دهدوشاب، قسطین ناحیه، پرچکوه،  پررود، روح آباد، تلاتر، فشک و رشک به همراه دو روستای دیگر آسیب وارد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت ادامه داد: در این رینگ 40 کیلومتر از محورها به علت ریزش سیلاب به داخل راه آسیب دیده، همچنین سه پل دهدوشاب و فشک و پررود دچار آسیب شده و آب‌شستگی پی و خرابی دستک پل‌ها را هم شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: 6 مورد از آب‌روهایی که در مسیر سیلاب بودند هم دچار آسیب شدند.

این مسئول ادامه داد: پس از ساعات اولیه حادثه، عوامل راهداری به محل اعزام شده و بازگشایی مسیرها برای تردد انجام شد؛ اما بازسازی ابنیه به اعتبار نیاز دارد که برآورد صورت گرفته و به اداره ابنیه و ستاد بحران اعلام شده و پس از تامین اعتبار بازسازی انجام می‌شود.

رشوند گفت: البته راه‌ها بخش کمی از خسارات را به خود اختصاص داده و عمده آسیب به مزارع و باغاتی که در مجاورت راه‌ها بوده وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز