خبرگزاری کار ایران

با برگزاری یک آیین صورت گرفت؛

تغییرات گسترده ذیحسابان در کهگیلویه و بویراحمد + اسامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۹۳

ذیحسابان جدید هشت دستگاه اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین بعلاوه مدیران و مسئولان این ادارات و شرکت‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان با ذیحسابان را در این استان مطلوب ارزیابی نمود و  از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

"طاهر شریف پور" با بیان اینکه ذیحسابان بازوی توانمند و مشاوران‌ امین مالی ادارات دولتی و شرکت‌های خدمات رسان هستند، خاطرنشان کرد: ذیحسابان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دستگاه‌ها، حل مشکلات مالی آن‌ها و پیشگیری از انحرافات مالی دارند.

وی با تاکید براینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث مالی و ذیحسابی، کمترین میزان انحراف را دارد، یادآور شد: نقش نظارتی ذیحسابان ممکن است روند انجام برخی کار‌ها را طولانی‌تر کُنَد اما به جهت اینکه با قانون تطبیق داده می‌شود  از ایجاد مشکلات و گرفتاری‌های بعدی برای دستگاه و مدیر آن نهاد و شرکت پیشگیری می‌کند.

وی گفت: دیدگاه‌ها و نظرات ذیحسابان همیشه بنفع ادارات و شرکت‌ها است و این نظرات می‌تواند هُشداری برای پیشگیری از  انحرافات مالی باشد.

شریف پور با بیان اینکه براساس سیاست‌ های وزارت اقتصاد، ذیحسابان باید بصورت دوره‌ای در ادارات دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسان جابجا شوند، ادامه داد: در راستای هرچه بهتر و سریعتر ارائه خدمات به مردم، اقدامات مربوط به تهیه توکن ذیحسابان جدید کمتر از ۲۴ ساعت انجام و در اختیار آنان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این مراسم به پیشنهاد طاهر شریف‌پور، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حُکم سید رحمت‌الله اکرمی خزانه‌دار کشور؛ آقایان علی قلم‌فرسا بعنوان ذیحساب اداره کل بهزیستی، مهرداد علمداری بعنوان ذیحساب، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، خدادوست آموزگاران بعنوان ذیحساب آموزش و پرورش، سعید موسوی شیرازی بعنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب، خانم فاطمه تقوی بعنوان ذیحساب محیط زیست ، رضا افراشته بعنوان ذیحساب اداره‌کل ورزش و جوانان، حسین حسینی بعنوان ذیحساب اداره‌کل زندان‌ها و علی بدیهی نیز بعنوان ذیحساب راه و شهرسازی این استان منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز