خبرگزاری کار ایران

در ۱۲ ساعته گذشته رخ داد؛

5 کشته و 9 مصدوم در سه حادثه رانندگی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۹۰

برخورد یک دستگاه اتومبیل سواری ۲۰۷ با ستون چراغ برق در یکی از ورودی‌های شیراز، ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، ساعت ۵ و ۱۱ صبح یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ در بلوار خلیج فارس شیراز، به دلایلی نامشخص از مسیر منحرف شده و با ستون چراغ برق، برخورد می‌کند.

براساس گزارش آتش‌نشانی شیراز، این حادثه که منجر به مُچاله شدن خودروی سواری و محبوس شدن سه سرنشین آن شده بود، ۱۰ آتش‌نشان را از ۲ ایستگاه به محل کشاند.

آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی، راننده و ۲ سرنشین خودرو را از لابه لای اتاق در هم پیچیده خارج کردند اما ۲ نفر از آنان به دلیل شدت جراحات وارد، جان خود را از دست داده بودند.

5 کشته و 9 مصدوم در سه حادثه رانندگی در فارس

 برخوردخودرو سواری سمند با اتوبوس بین شهری

همچنین در حادثه دیگر امروز ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۴:۲۸ برخوردخودرو سواری سمند با اتوبوس بین شهری درجاده شیراز ،کوار ۵ مصدوم به همراه داشت.

 ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در پی تماس شهروندان در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ میدان با ۲ دستگاه امدادی و اطفایی را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در جاده شیراز،کوار اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری سمند به علت نامعلوم به اتوبوس بین شهری و سپس به گاردریل برخورد می کند 

بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی سواری سمند در داخل خودرو محبوس شده بودند. که آتش نشانان پس از ارزیابی محل با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و تثبیت کننده افراد را از خودرو خارج کردند.

 در این حادثه راننده و سرنشینان خودروی سواری سمند مصدوم شده بودند، که آتش نشانان مصدومین را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار هشدار دهنده وپاکسازی محل، از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.جمشیدی افزود: مصدومان این حادثه برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون منتقل شدند.

حادثه رانندگی در فارس سه کشته در پی داشت

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون گفت: تصادف ۲ خودرو در محور کازرون به قائمیه، سه فوتی و سه مصدوم به دنبال داشت. بهمن جمشیدی افزود: به دنبال وقوع این حادثه که بین یک دستگاه خودرو دنا و یک دستگاه خودرو پراید روی داد، ماموران اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

رییس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون اظهارکرد: در این حادثه سه نفر به علت شدت تصادف در دم جان باخته و سه نفر دیگر از سرنشینان هر ۲ خودرو نیز مصدوم شدند.

جمشیدی افزود: مصدومان این حادثه برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز