خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

۱۵۰ نقطه مستعد حریق در مناطق گرمسیر در استان شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۵۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از شناسایی ۱۵۰ نقطه بحرانی در مناطق گرمسیر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به موضوع مدیریت و پیشگیری اطفای حریق اشاره کرد و با بیان اینکه بارش‌های اخیر بستر مناسبی برای این موضوع ایجاد کرده است، افزود: خشک شدن علفزارها در مراتع و جنگل‌ها مستعد آتش‌سوزی است، بنابراین باید اقدامات اولیه جهت پیشگیری از این حوادث انجام شود تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه آن را مدیریت کنیم.

وی به منظور پیشگیری و مدیریت اطفای حریق، استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را ضروری دانست و تاکید کرد: برای مدیریت و پیشگیری از اطفای حریق باید از تمامی امکانات دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: تیم‌های ویژه منابع طبیعی ۱۵۰ نقاط مستعد حریق در شهر‌های گرمسیری را شناسایی کرده که بر اساس اولویت تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت بحران به این‌ مناطق منتقل خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای پرسنل فعال در بخش مدیریت پیشگیری و اطفای حریق تاکید کرد و افزود: ارتقای دانش فنی و مهارتی باعث کارآیی نیروهای انسانی در مدیریت حوادث می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز