خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ساعقه دیروز در ایلام سه کشته و زخمی برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۴۶۲

رئیس مرکز فوریت های پزشکی گفت: دیروز به علت بروز صاعقه‌های شدید و متعدد سه نفر از شهروندان ایلامی دچار حادثه شدند.

صیدنور علیمرادی در گفت وگو با ایلنا ضمن اعلام این حادثه اظهار داشت: دیروز همزمان با شروع بارندگی‌ها، طی گزارش‌های تلفنی با مرکز اورژانس، سه مورد صاعقه زدگی اعلام شد که بلافاصله همکاران بنده اعزام و در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه سه مورد صاعقه زدگی در ارتفاعات شهرستان ایوان (بخش زرنه)، شهرستان سیروان (منطقه امامزاده سید محمد) و شهرستان ملکشاهی (روستای انجیر) حادث شده بودند، افزود: متاسفانه پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مددجویان شهرستان ایوان و سیروان و انجام معاینات لازم، به علت شدت آسیب عملیات احیا قلبی و ریوی پیشرفته در سریعترین زمان ممکن برای هردوی آنها آغاز شد.

علیمرادی با بیان اینکه مصدومین این دو حادثه در حین احیا به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه عملیات احیا ناموفق بود و هر دو نفر فوت شدند، خاطرنشان کرد: حادثه ی سوم که در محدوده شهرستان ملکشاهی اتفاق افتاده بود، خوشبختانه تلفات جانی نداشته و مددجو به برای ارزیابی های تکمیلی به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز