خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری لرستان:

بیش از ۳۵ درصد صنایع لرستان در بروجرد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۰۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۱۵۰۰ میلیارد برای رونق واحدهای صنعتی بروجرد تزریق شده است.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در مراسم کلنگ‌زنی سه پروژه در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد، اظهار کرد: در طی دولت سیزدهم یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه تبصره ماده ۱۸، ۱۶، منابع داخلی بانکی و برای رونق تولید واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد تزریق شده است.

وی با بیان اینکه همه واحدهای شهرستان بروجرد مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است، افزود: بیش از ۳۵ درصد صنایع لرستان در بروجرد است و بروجرد یک شهرستان با ظرفیت کشاورزی خوب محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: زمینه کار برای افراد جویای کار در واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان بروجرد وجود دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه بروجرد برای تکمیل بسیار جای کار دارد، اضافه کرد: در حوزه شهرک‌های صنعتی مشکلاتی وجود دارد زیرا فضای برای شهرک صنعتی کم است.

وی بیان کرد: برای احداث شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد با مشکل روبرو شده که باید کمک کرد این مهم مرتفع شود و برای کارهای بزرگ باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه غیر از شرکت سامان کاشی همه صنایع بروجرد در چرخه تولید هستند، افزود: با تلاش و کار جهادی نام محرومیت باید از استان لرستان و شهرستان بروجرد حذف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز