خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تأمین کارت‌ سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۷۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از تأمین کارت‌ سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های استان خبر داد و گفت: اکنون در تمامی جایگاه‌های این استان کارت سوخت آزاد وجود دارد و هیچگونه مشکلی برای مراجعین وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، سعید جمشیدی افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و به منظور مدیریت و استفاده بهینه از سوخت و همچنین جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی، تعداد کارت‌های آزاد در سطح جایگاه‌ها ساماندهی و مدیریت می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه قیمت سوخت افزایش نمی یابد، ادامه داد: دولت بنا دارد از ابزاری به غیر از افزایش قیمت، مصرف سوخت را مدیریت کند و بر این اساس افراد می‌توانند با استفاده از کارت شخصی خود علاوه بر دریافت بنزین سهمیه‌ای، به صورت آزاد نیز 150 لیتر بنزین دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اظهار داشت: نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت این استان در زمان اجرای این طرح زیر ذره‌بین بازرسان این منطقه و همچنین بازرسان ستادی و یا استانی قرار خواهد گرفت.

جمشیدی تصریح کرد: از مردم خواسته می‌شود به شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی توجه نکنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در جایگاه‌های سوخت مراتب را از طریق شماره تلفن 09627 اعلام کنند.

وی با اشاره به نحوه دریافت کارت هوشمند سوخت، بیان داشت: افرادی که تاکنون کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه POST.IR و EPOLICE.IR نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تأکید کرد: هم اکنون 99 جایگاه سوخت در استان مرکزی فعالیت می‌کنند که بیش از 800 نفت‌کش به صورت روزانه سوخت این واحدها را تأمین می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز