خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور وعده داد؛

افتتاح آزاد راه شیراز - اصفهان تا سه ماه آینده/این پروژه ۱۳۰ کیلومتر فاصله شیراز -اصفهان را کوتاه‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۸۵

استاندار فارس گفت: پیش بینی ما این است که ظرف ۲ تا سه ماه آینده آزاد راه شیراز - اصفهان آماده افتتاح شود.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز - اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: هم وزارت دفاع و هم وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت که تامین منابع این پروژه را بر عهده داشتند تاکنون کمک‌های خوبی داشته و سهم خود را پرداخت کرده اند و منابع لازم برای تامین آنچه که از این پروژه باقی مانده نیز پیش بینی شده که به اشکال مختلف تامین شود.

وی ادامه داد: این پروژه در هفت قطعه و در مجموع به طول ۲۴۰ کیلومتر در حال اجرا است که ۱۳۰ کیلومتر فاصله شیراز تا اصفهان را کوتاه‌تر می‌کند و از نظر زمانی نیز ۲ ساعت صرفه جویی می‌شود.

وزیر کشور بیان کرد: از نظر عددی نیز حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان ارزش این پروژه برآورد می‌شود و پیش بینی ما این است که ظرف ۲ تا سه ماه آینده آماده افتتاح شود.

وحیدی در خصوص شرایط استان فارس و فعالیت‌های صورت گرفته در آن طی یک و نیم سال گذشته تاکنون، گفت: طی این مدت در مجموع شاهد انجام کار‌های خوبی در استان بوده ایم و با مدیریت استاندار فارس شاهد اجرا و پیگیری پروژه‌های بسیار ارزشمندی در این استان هستیم.

وی افزود: در مجموع اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف کاملا رضایت بخش است و امیدواریم که مسئولان استان بتوانند برنامه‌هایی که پیش بینی کرده و در دست اجرا دارند را به سرانجام برسانند.

 تسریع در بهره برداری از پروژه آزادراه شیراز - اصفهان یکی از مصوبات سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان فارس است و تکمیل و بهره برداری از این پروژه ملی در دستور کار مسئولان استانی و ملی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز