خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴۳۸ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۱۶

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین طی ۶ عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیاتی موفق شدند از خودروی سواری، مقدار ۹۶ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: مرزبانان این حوزه مرزی در عملیاتی مشترک با فرماندهی خراسان جنوبی موفق شدند مقدار ۳۴۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که قرار بود از سمت مرزهای جنوبی کشور به عمق کشور نفوذ کند را کشف و ضبط کنند.

وی گفت: در این عملیات‌ها مرزبانان استان موفق شدند مقدار ۴۳۸ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر را کشف ،۵ دستگاه خودروی سواری را توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.

شجاع ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود، مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون به مخلان نظم و امنیت را نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز