خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد:

دستگیری ۸ قمار باز در تالش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۶۲

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری ۸ نفر حین قماربازی در یک باب منزل مسکونی خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از تالش، سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی افراد آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد، اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در یک باب منزل مسکونی، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: ۸ نفر حین قماربازی در این منزل دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف مبلغ ۲۶ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال وجه نقد، ۲ دست آلات بازی قمار و ۳۵ سانت مواد مخدر از نوع شیشه از این مکان خبر داد و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز