خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز:

سرقت 30 میلیاردی تجهیزات صنعتی در زمان مرخصی سارق از زندان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۹۰

فرمانده انتظامی استان گفت: سارقی که اقدام به سرقت دستگاه‌های 30 میلیاردی یک کارگاه صنعتی در حوالی منطقه کیانمهر کرج کرده بود در زمان مرخصی از زندان مرتکب این جرم شد که توسط پلیس آگاهی استان شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار حمید هداوند در ارتباط با سرقت 30 میلیاردی تجهیزات کارگاه صنعتی در کرج، اظهار داشت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده سرقت تجهیزات یک کارگاه صنعتی در حوزه کلانتری 43 کیانمهر کرج به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه و میدانی کارآگاهان حکایت از این داشت که سارقی یکی از مشتریان اسبق مالباخته بوده که با اطلاع از عدم حضور نامبرده در شهر کرج، اقدام به سرقت تجهیزات 30 میلیارد ریالی کارگاه وی در نیمه‌های شب کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارق در ماه‌های گذشته توسط پلیس دستگیر شده و در زندان است و سرقت را نیز در زمان مرخصی از زندان انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی سارق از زندان به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام سرقت از کارگاه صنعتی مالباخته اعتراف کرد.

سرهنگ هداوند همچنین از دستگیری مالخر اموال مسروقه این پرونده در غرب استان تهران خبر داد و گفت: پس از کشف تجهیزات صنعتی مالباخته از مخفیگاه مالخر، با هماهنگی مقام قضایی اموال مالباخته به او مسترد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد: وجود دوربین مداربسته و دزدگیر برای اماکنی که اقلام با ارزش در آنجا نگهداری می‌شود امری ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز