خبرگزاری کار ایران

در کرمان؛

تصادف و نزاع ۲ راننده در سیرجان یک کشته برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۹۱

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف رانندگی بین ۲ دستگاه سواری در محور مرکز این شهرستان به - نجف شهر که منجر به نزاع بین طرفین شد، یک نفر از رانندگان به قتل رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مجتبی قدیمی افزود: به دنبال وقوع تصادف رانندگی بین ۲ دستگاه سواری تویوتا و پژو پارس تعدادی از اقوام و آشنایان طرفین دعوا وارد نزاع و درگیری شدند و در جریان درگیری مرد جوان ۳۸ ساله‌ای به دلیل اصابت چاقو به بیمارستان انتقال یافت که به‌ دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای جنایی در این خصوص تشکیل و بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان به مرجع انتظامی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان بیان کرد: کارآگاهان دامنه تحقیقات خود را برای دستگیری متهمان گسترش دادند تا اینکه با گذشت کمتر از ۱۲ ساعت از ماجرا در حالی‌ که ضارب همچنان فراری بود، ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، توانستند او را شناسایی و دستگیر کنند.

قدیمی به جوانان توصیه کرد: از هرگونه بحث و جدل و نزاع پرهیز کنند که شاید با یک اشتباه در پی یک خشم آنی اتفاقی رخ دهد که تا سال های سال نتوان تبعات آن را جبران کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمل سلاح سرد و استفاده از آن حتی اگر با قصد قبلی هم نباشد در یک لحظه عواقبی را در پیش خواهد داشت که جبران ناپذیر خواهد بود، گفت: خانواده‌ها باید در تربیت و نظارت بر رفتار و کردار فرزندان خود بیشتر دقت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان تاکید کرد: خانواده‌ها باید بدانند تشویق فرزندان شان به رعایت شئونات اخلاقی و اجتماعی و احترام گذاشتن به قانون از مهمترین و ضروری ترین نکات تربیتی است که باعث می‌شود به حقوق همنوعان خود ارزش قائل شوند و در نهایت جامعه ایمن تری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز