خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی ها در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۴۸

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، از افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی های مسافربری این شهر خبرداد.

"عبدی دانش‌مقدم" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج، با تائید خبر افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی های درون شهری در ابتدای سالجاری، اظهارداشت: کرایه تاکسی در شهر یاسوج 40 درصد افزایش پیدا کرده و از سوی شورای شهر هم مُصوب شده و اکنون در انتظار تصویب شورای تطبیق فرمانداری است.

وی در پاسخ به این سئوال که افزایش 40 درصدی کرایه های تاکسی درون شهری یاسوج مطابق قانون افزایش یافته یا خیر؟ نیز خاطرنشان کرد: هزینه‌های قطعات خودرو و خرابی ماشین و مکانیکی بسیار بالا است و از سویی سایر هزینه های جانبی نظیر دستمزد مکانیک، صافکار، برق کار و امثالهم هم نسبت به گذشته، چندین برابر شده است.

دانش‌مقدم افزود: هیچکدام از دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، امور صنفی و ... جلسه مشترکی با ما راجع به مشکلات تاکسی داران و افزایش کرایه ها برگزار نکرده اما ما روزانه، حدود 50 تاکسی درون شهری را بخاطر تخلفات جریمه می کنیم.

به گزارش ایلنا، شهر یاسوج دارای یک هزار و ۶۹ دستگاه تاکسی و اتوبوس درون شهری است که بیشتر آنها فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارند.

تنها ۳۶ دستگاه اتوبوس درون شهری در یاسوج وجود دارد که از این تعداد تنها ۱۱ دستگاه اتوبوس به همشهریان خدمات ارائه می دهد.

 تعداد یک هزار و ۳۳ دستگاه تاکسی شهری در یاسوج وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه فرسوده است و قابل تردد در خیابان نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز