خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان خبر داد؛

اجرای «ساعت زمین» در استان مرکزی / مردم به احترام «ساعت زمین» برق‌های اضافی خود را خاموش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۹۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به رویداد جهانی «ساعت زمین» گفت: مردم این استان امشب به احترام «ساعت زمین» و همراه با سراسر کشور و همچنین همگام با سایر نقاط جهان یک ساعت برق‌های اضافی خود را خاموش کنند.

به گزارش ایلنا، محمود محمودی افزود: آخرین شنبه ماه مارس هر سال که در سال جاری مصادف با 5 فرودین ماه است، «ساعت زمین» در سراسر جهان برگزار می‌شود و مردم به احترام زمین یک ساعت برق‌ مکان‌های بزرگ و اضافی خود را خاموش می‌کنند.

وی ادامه داد: ساعت زمین به وقت ایران از 20:30 تا 21:30 دقیقه امشب (شنبه شب) است که انتظار می‌رود مردم در راستای احترام به ساعت زمین مشارکت گسترده داشته باشند و تا حد امکان برق‌ منازل، مغازه‌ها و اماکن مختلف را خاموش کنند و در این طرح مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: شرکت توزیع برق این استان در این ساعت روشنایی‌های غیرضرور را خاموش می‌کند تا همراه و همگام با ساکنان کره زمین، در این رویداد جهانی مشارکت شود.

محمودی تصریح کرد: «ساعت زمین» یک اقدام نمادین جهانی به منظور یادآوری اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که همه ساله در بازه زمانی ساعت 20:30 تا 21:30 دقیقه به وقت محلی و در آخرین شنبه ماه مارس انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز