خبرگزاری کار ایران

در جهت معرفی جاذبه‌های بومی استان؛

شب فرهنگی زنجان در کیش برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۰۸

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، گفت: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ بومی و محله‌ای استان زنجان، شب فرهنگی استان در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، داود آبیان، امروز (3فروردین) با اشاره به ایجاد زیر ساخت های ایران کوچک در سبزه میدان زنجان به لحاظ عرضه صنایع دستی از ۳۱ استان کشور در این منطقه گردشگری، گفت:  طبق رایزنی‌های به عمل آمده ۲۸ استان از این اقدام استقبال کردند.

 معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، با بیان اینکه با توافقات صورت گرفته با شهرداری زنجان این مکان به نام ایران کوچک برای توسعه گردشگری استان فعالیت خواهد داشت، گفت: این امر می‌تواند این مکان را قطب صنایع دستی کشور تبدیل کند.

آبیان، از برگزاری شب‌های فرهنگی در سبزه میدان خبر داد و افزود: اجرای این برنامه‌ها تاثیر بسزایی در افزایش تعاملات با استان‌های مختلف و در نتیجه رونق گردشگری استان خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان،  همچنین از برگزاری شب فرهنگی استان زنجان در جزیره کیش خبر داد و گفت: رویداد شب‌های فرهنگی با هدف معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و جذابیت‌های گردشگری برگزار و ارائه نقشه کلی استان زنجان با تمام اطلاعات گردشگری از جمله سایت‌های دیدنی، اطلاعات اقامتگاه‌های بومی و هتل‌ها به مردم از دیگر رویکردهای آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز