خبرگزاری کار ایران

نظارت بیش از یکهزار ناظر و بازرس بر مراکز ارائه‌دهنده کالا و خدمات به گردشگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۳۸

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از نظارت بیش از هزار ناظر و بازرس بر مراکز ارائه‌دهنده کالا و خدمات به مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها بر بازار تشدید می‌شود.

به‌گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن‌زاده امروز چهارشنبه دوم فرودین ماه ۱۴۰۲ با اشاره به تداوم تشدید نظارت و بازرسی از اماکن اقامتی، پذیرایی و واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالا و خدمات گفت: بر اساس دستورالعمل‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و پیرو ابلاغیه‌های صادره از سوی وزارتخانه‌های دستگاه‌های عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار، در تعطیلات نوروزی نظارت و بازرسی از بازار تشدید می‌شود. 

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان خاطرنشان کرد: هزار و ۶۵ ناظر و بازرس از دستگاه‌های دولتی و مردمی بر مراکز ارائه‌کننده کالا و خدمات به مسافران و گردشگران نظارت می‌کنند. این نظارت‌ها در روزهای تعطیل نوروز و تا پایان سفرهای نوروزی تداوم دارد. 

وی بابیان ضرورت رعایت قوانین موضوعه از سوی متصدیان واحدهای صنفی و مدیران مراکز گردشگری، اقامتی و پذیرایی گفت: به‌منظور استیفای حقوق مصرف‌کنندگان، بازرسان دستگاه‌های ذی‌ربط در قالب گشت‌های نظارتی مشترک و مستقل نسبت به نظارت و بازرسی از سطح واحدهای صنفی و خدماتی و مراکز ارائه‌کننده خدمات به گردشگران اقدام می‌کنند. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در پایان گفت: مسافران و گردشگران محترم می‌توانند هرگونه گزارش و شکایت خود را از طریق شماره ۰۹۶۲۹ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و تلفن ۱۲۴سامانه خبری اداره‌کل صمت استان پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز