خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

نشست واگذاری زمین به منظور ساخت پلی کلینیک نظر آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۴۹

نشست واگذاری زمین پلی کلینیک تخصصی نظرآباد با حضور مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ، فرماندار نظرآباد ، شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان نظرآباد ظهر روز بیست و هفتم اسفند ماه در محل فرمانداری نظرآباد برگزار شد .

به گزارش ایلنا از البرز در این نشست فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به پیشنهاد زمین توسط شورای شهر و شهرداری نظرآباد اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردم و نیاز شهرستان به مرکز درمانی زمین هایی معرفی شده که در صورت تایید هیچ دغدغه ای برای اجرای پروژه وجود نخواهد داشت .

بغدادی افزود: هم اکنون در شهرستان نظر آباد دو شهرک صنعتی وجود داشته و شهرک سوم نیز در دست اقدام است و با حجم بالای جمعیت کارگری در شهرستان مواجه هستیم ، در حال حاضر به لحاظ درمانی امکانات متناسب با جمعیت و نیاز های منطقه نیست. 

فرماندار شهرستان نظر آباد گفت: متاسفانه استان البرز از لحاظ درمانی در سطح کشور در پایین ترین جایگاه قرار دارد و امیدواریم با اجرا و ساخت این مرکز درمانی بتوانیم قدم های مناسبی در راستای رفع مشکلات مردم در این شهرستان برداریم .

در ادامه جلسه صادقی راد، مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز با اشاره به برنامه سازمان تامین اجتماعی در جهت ساخت پلی کلینیک تخصصی نظرآباد اظهار داشت : دغدغه سازمان تامین اجتماعی بر این است که بتواند خدمات مناسبی را برای بیمه شدگان فراهم کند. 

مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز افزود: سازمان تامین اجتماعی برای پوشش درمانی بیمه شدگان هم تولید خدمت و هم خرید خدمت را انجام می دهد و در جاهایی که سازمان مراکز بستری نداشته باشد، دریافت خدمات درمانی با فرانشیز صفر اقدام می شود.

وی افزود: هدف سازمان تامین اجتماعی این است که براساس سطح بندی تعریف شده و استانداردهای لازم بتواند شرایط مناسبی را برای ارایه خدمت به بیمه شدگان فراهم کند. 

صادقی راد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پروژه احداث پلی کلینیک تخصصی نظر آباد به عنوان یک پروژه جایگزین مرکز درمانی فعلی تعریف شده است لذا در صورت مساعدت و همراهی مسئولین شهرستان در جهت اجرای این پروژه ، دغدغه ای وجود نخواهد داشت و امیدواریم به زودی شاهد ساخت و ساز این مرکز درمانی باشیم. 

همچنین داریوش طاهر خانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به همکاری مسئولین شهرستان در جهت اجرای این پروژه مهم بیان داشت : همراهی و همدلی مسئولین شهرستان از فرمانداری تا شهرداری و شورای شهر و سایر ادارات شهرستان بسیار مهم و ستودنی است و در جلسات مختلف هم شاهد همراهی و مساعدت این عزیزان هستیم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان افزود : امروز با حضور مسئولان شهرستان در واگذاری زمین قدم های بسیار خوبی بر داشته شد که امیدواریم با تایید سازمان تامین اجتماعی ، در ابتدای سال جدید بتوانیم اجرای این پروژه را آغاز کنیم. 

در این جلسه شهردار و رئیس شورای شهر نظر آباد نیز بر همکاری کامل آن مجموعه ها به منظور ساخت پلی کلینیک تخصصی نظر آباد تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز