خبرگزاری کار ایران

فک پلمب مجموعه های گردشگری در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۰۲

بعد از پلمب اقامتگاه های گردشگری در نطنز و کاشان، حال اخباری مبنی بر فک پلمب این مراکز از سوی مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هفته گذشته دو خبر پلمب دو اقامتگاه گردشگری در استان اصفهان خبر ساز شد. مجموعه متین آباد در نطنز و سرای عامری ها در کاشان به دلیل آنچه عدم رعایت حجاب عنوان شد، پلمب شده بودند.

اما به تازگی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازگشایی سرای عامری‌ها در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داده است. اتفاقی که پس از فک پلمب مجموعه متین‌آباد و با پیگیری وزارت میراث‌فرهنگی رخ داد.

علیرضا ایزدی اظهار داشت: سرای عامری‌ها به عنوان یک مجموعه اقامتی به دلیل بروز برخی مشکلات چند روز پیش پلمب شده بود که خوشبختانه با پیگیری‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مساعدت دستگاه قضایی، این مجموعه اقامتی پس از اکوکمپ متین‌آباد فک پلمب شد.

به گفته او وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن حمایت از اقتصاد گردشگری، همواره نسبت به سلامت اجتماعی و رعایت فرهنگ مقصد تأکید دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از مسافران خواسته تا در صورت بروز هرگونه مشکل، مسائل خود را با شماره ۰۹۶۲۹ درمیان بگذارند.

پنچشنبه گذشته منطقه نمونه گردشگری متین‌آباد نیز با پیگیری وزارت میراث‌فرهنگی فک پلمب شده بود.

 

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز