خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت و توانمندی شورا در حل مشکلات مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۰۵

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی شورای اسلامی شهر و روستا در حل مشکلات مردم لازم و ضروری است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در این جلسه با تبیین اهمیت و جایگاه شورای اسلامی، استفاده درست از ظرفیت آن را برای حل مشکلات مردم ، بسیار مهم دانست.

وی در این دیدار با یاد آوری لزوم سند دار کردن اموال دولتی و نیز زمین های کشاورزی گفت: نقش اعضای شورا در تبیین و تشریح اهمیت سنددار کردن زمین های زراعی به کشاورزان منطقه بسیار تعیین کننده است و مسلماً تعاملات ، همکاری و هم افزایی در این خصوص موجب پیشگیری از اختلافات شده و از بروز بسیاری از دعاوی ملکی جلوگیری می شود.

مقام عالی قضایی استان افزود: در راستای سیاست های کلان قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده ها به محاکم، دستگاه قضایی همواره آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت های قانونی تمام توان خود را برای تسریع و تسهیل در انجام فرایند سند دار کردن زمین های بکار ببندد.

وی خاطر نشان کرد: لذا همکاری و هماهنگی همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی متولی برای تحقق این امر ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این دیدار به منظور افزایش تعاملات و همکاری ها به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و ارایه خدمت مطلوبتر پیشنهاد داد تا نشست های فصلی و دوره ای با حضور مسئولان قضایی استان و اعضای شورای اسلامی استان برگزار شود.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و روستا از سراسر استان با ارایه گزارشی از اقدامات و عملکرد به طرح مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز