خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی رخ داد؛

درگیری در یک مراسم عروسی ۴ کشته برجای گذاشت/ سه متهم اصلی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۳۹

جشن عروسی در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی با کشته شدن چهار نفر از اهالی روستا به عزا تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در این مراسم شماری از اهالی روستا که چند نفر از وابستگان عروس و داماد هم در بین آنها بودند، بر سر یک اختلاف قدیمی با هم درگیر شدند که در طی این درگیری چهار نفر کشته و دست کم ۱۵ نفر زخمی شده‌اند.

گفته می شود این درگیری بعد از ظهر روز گذشته و پس از صرف ناهار روی داد.

یک عضو شورای روستای باسفر در این خصوص گفت: سه متهم اصلی دستگیر شده با استفاده از سلاح گرم درگیری امروز در یک مراسم عروسی را آغاز کردند که با پیوستن عده ای دیگر به آنان در نهایت این حادثه چهار کشته و ۱۵ زخمی و مصدوم داشت.

وی که خواست نامش برده نشود، افزود: شماری از اهالی روستای باسفر و وابستگان آنان از مناطق اطراف که بعضا با عروس و داماد هم نسبت فامیلی دارند از سال‌ها پیش با یکدیگر اختلاف و خصومت دارند.

این عضو شورای روستای باسفر اضافه کرد: این افراد مقارن بعد از ظهر روز گذشته به بهانه های واهی با شماری از مهمانان جشن عروسی و دیگر اهالی باسفر درگیر شدند که در این بین عده ای با استفاده از سلاح گرم به افراد مقابل خود آتش گشودند.

وی اظهار کرد: با شدت گرفتن درگیری شمار دیگری از اهالی روستا نیز با استفاده از سلاح سرد، سنگ و چوب وارد ماجرا شدند که باعث شدت گرفتن زد و خرد شد که در نهایت افزون بر ۵۰ نفر مصدوم شدند که چهار نفر آنها به علت شدت صدمات وارده جان باختند. همچنین ۱۵ نفر دیگر که بطور جدی مجروح شده بودند به مراکز درمانی شهرستانهای رشتخوار، تربت حیدریه و مشهد اعزام شدند.

عضو شورای روستای باسفر ادامه داد: با ورود پلیس به صحنه و فروکش کردن درگیری، اوضاع نسبتا آرام شد و تاکنون سه متهم اصلی که از سلاح گرم استفاده کرده بود دستگیر شدند همچنین دستور جلب چند نفر دیگر که در ناآرام شدن روستا نقش داشته اند؛ صادر شده است.

وی سن افراد فوت شده را بین ۳۲ تا ۴۷ سال عنوان کرد و افزود: هرچند بیشتر اهالی روستای باسفر به خاطر درگیری رخ داده و تلفات آن عصبانی و متالم هستند اما بروز درگیری مجدد دور از ذهن است؛ ضمن اینکه عوامل انتظامی اوضاع را تحت کنترل گرفته و در سطح منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز