خبرگزاری کار ایران

فردا سه شنبه یازدهم بهمن؛

فعالیت آموزشی برخی مدارس چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۳۳

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی برخی مدارس استان روز سه‌شنبه ۱۱بهمن ماه در شبکه شاد و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ارشاد شاهقلی دوشنبه شب با اعلام این خبر افزود: فعالیت آموزشی تمام مدارس و پیش دبستانی‌ها در شهرستان‌های شهرستان‌های شهرکرد، کیار، کوهرنگ به جز بخش بازفت، بن، سامان، بروجن، فارسان به دلیل بارش برف و برودت هوا در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گفته وی، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، اردل، فلارد و بخش بازفت نیز با یک ساعت تا خیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، بارش برف و باران در دهمین روز از بهمن ماه چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و در برخی از نقاط این بارش‌ها به شکل باران گزارش شده و برای روزهای پیش رو تا پایان هفته، هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌ها صادر شده است.

براساس اعلام هواشناسی بارش برف در ایستگاه کوهرنگ در روز دوشنبه تاکنون به ۴۶ سانتی‌متر رسیده و همچنین میزان بارش باران و برف مذاب در ایستگاه کوهرنگ ۴۷ میلیمتر، در شهرکرد ۱۱ میلی‌متر، اردل ۱۵ میلیمتر، بازفت ۲۷ میلی‌متر، بروجن سه میلی‌متر، بن هشت میلی‌متر، شلمزار ۱۱ میلی‌متر، فارسان ۱۶ میلی‌متر، لیرابی ۱۶ میلی‌متر، خانمیرزا ۷.۵ میلی‌متر، دوآب صمصامی ۲۱ میلی‌متر و دزک ۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

بارش‌ها به تناوب طی ساعاتی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز