خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار ایلام و سرکنسول کربلا صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کربلا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۲۳۱

در جریان ملاقات استاندار ایلام با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا مقرر شد، نمایشگاه ویژه صنایع دستی، گردشگری، فرهنگی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا دایر شود.

 به گزارش ایلنا از ایلام،حسن بهرام نیا استاندار ایلام امروز جمعه ۷ بهمن ماه و در جریان سفر به کشور عراق با مجتبی شصتی کریمی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت و توسعه روابط با کشورهای همسایه است، گفت: ماحصل این رویکرد باعث شده تا تعاملات و ارتباطات بهم نزدیک شود.

وی اظهار کرد: استان ایلام برای توسعه روابط با استان های مجاور عراق و حتی سایر استان‌ها آمادگی کامل دارد تا در قالب تفاهم نامه های همکاری، مراودات اقتصادی میسر شود.

مجتبی شصتی کریمی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا نیز، برگزاری این دیدارها را فرصتی مغتنم برای توسعه فعالیت‌های همکاری ها در زمینه های مختلف عنوان کرد و گفت: مردم و مسئولان استان ایلام در اربعین امسال به خوبی درخشیدند و خدمات خوبی در حوزه زیرساخت‌های اربعین در استان انجام شد.

با پیگیری استاندار ایلام و موافقت سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، نمایشگاه ویژه صنایع دستی، گردشگری، فرهنگی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا دایر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز