خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

بررسی ۳۴ طرح در جلسه ستاد تسهیل استان/عمده مشکلات واحدهای لرستان بدهی بانکی و اقساط معوقه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۷۵۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از بررسی ۳۴ طرح در ستاد تسهیل استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۳۴ طرح مورد بررسی قرار گرفت که ۲۸ مورد مربوط به حوزه کشاورزی بود اما ۴ طرح به‌دلیل عدم کارشناسی مناسب از دستور کار خارج شد.

وی ادامه داد: مجموعا در بخش کشاورزی ۲۴ طرح و در حوزه صنعت، معدن و تجارت ۶ طرح مصوب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قانون مجلس شورای اسلامی بوده که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، خاطر نشان کرد: این ستاد با توجه به دارا بودن ضمانت اجرایی، نقش مهمی در همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان دارد.

وی به روند فعالیت این ستاد اشاره کرد و افزود: واحدهای مشکل‌دار به دستگاه‌های تخصصی مراجعه می‌کنند و از طریق دبیرخانه ستاد در سازمان صمت مسائل مطرح و کارشناسی شده و سپس در ستاد تسهیل مصوب می‌شوند.

ابراهیمی عمده مشکلات این واحدها را بدهی‌های بانکی و اقساط معوقه عنوان کرد و گفت: همچنین برخی از واحدها مالیات پرداخت نشده و معوقات تامین اجتماعی دارند که پس از بررسی، جهت پرداخت بدهی به آن‌ها زمان‌ داده و یا مجددا بدهی‌شان تقسیط می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز