خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبرداد؛

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور در کوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۰۰۸

بزرگترین پروژه انتقال پساب بخش خصوصی صنعت کشور با ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار از شیراز به مجتمع فولاد پاسارگاد در شهرستان کوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، نماینده کوار، خرامه و سروستان گفت: بزرگترین پروژه بخش خصوصی انتقال پساب کشور از صنعتی تصفیه خانه پساب شیراز به مجتمع فولاد پاسارگاد به طول ۵۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید. 

عبدالعلی رحیمی مظفری، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیادر ریال طی مدت سه سال توسط بخش خصوصی اجرا  و  با حضور مدیرعامل سازمان آبفا کشور در شهرستان کوار به بهره‌برداری رسید. 

رحیمی، اظهار داشت: با اجرای این پروژه، ظرفیت انتقال ۵۰۰ لیتر بر ثانیه پساب از شیراز به دومین صادر کننده فولاد کشور ایجاد شده که در حال حاضر ۱۰۰ لیتر بر ثانیه انتقال و مصرف می شود تا علاوه بر تامین کل آب مورد نیاز این مجتمع صنعتی، آب مورد نیاز توسعه فضای سبز و صنایع پایین دستی این مجتمع که در دست مطالعه قرار دارد نیز تامین شود. 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان، یادآور شد: مجتمع فولاد پاسارگاد کوار یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی خصوصی کشور است که در حومه شهر کوار در استان فارس قرار دارد و بیش از پنج هزار نفر که اکثریت آنها را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند در آن اشتغال دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز