خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان مطرح کرد:

صرفه جویی در مصرف گاز برای تأمین برق فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۷۱

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با تاکید بر رعایت صرفه جویی ومصرف بهینه، از انجام برنامه ریزی برای تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، یدالله حقیقی با یاد آوری تأثیر کاهش مصرف برق در بخش روشنایی معابر اظهار داشت: در تابستان گذشته برق منطقه‌ای فارس از طریق تعامل با صنایع حدود 300 هزار مگاوات ساعت که معادل تولید یک نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی است در مصرف برق  صرفه‌جویی داشته‌ است که تقریباً معادل 90 میلیون لیتر گازوئیل می باشد، لذا می‌توان اثربخش‌بودن مدیریت مصرف  را تأیید کرد.

وی از مردم خواست تا با مدیریت مصرف گاز و برق ، پایداری جریان گاز برای سایر مصرف کنندگان را تضمین کنند و گفت: با مشارکت مردم و مشترکان برق قطعا می توانیم از روزهای سرد زمستانی بدون به وجود آمدن تنش و بحران در تامین انرژی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس به برخی هم افزایی دستگاه های برق و گاز و نفت و انرژی در استان فارس و جنوب کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: می طلبد برای مصرف بهینه انرژی بستر سازی و فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم شاهد عبور از زمستان سال جاری و برنامه ریزی برای عبور از تابستان 1402 باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز