خبرگزاری کار ایران

مادر سیرجانی از قصاص قاتل فرزندش گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۵۷

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به گذشت یک مادر (ولی دم) از قصاص قاتل تنها فرزند ذکور خود، در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: محکوم این پرونده حدود چهار سال قبل در یک نزاع دسته جمعی، فرزند این خانواده را به قتل رسانده و بلافاصله دستگیر شده بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از دادگستری کرمان، محسن نیک‌ورز اظهار داشت: پس از دستگیری متهم، تکمیل پرونده و انجام رسیدگی‌های قضایی، در نهایت حکم نهایی این فرد مبنی بر قصاص نفس صادر شده و در در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفته است.

وی با اشاره به ابراز ندامت محکوم علیه در زندان، خاطرنشان کرد: صبح امروز ۲۱ دی ماه، خانم رضوانی، مادر داغدار مقتول به عنوان تنها ولی دم به دلیل فوت پدر خانواده به حرمت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) رضایت بی قید و شرط خود برای عدم اجرای حکم قصاص را اعلام کرده و با این اقدام خیرخواهانه مانع از داغدار شدن یک خانواده شد.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ضمن تقدیر از نگاه خیرخواهانه ولی دم، تصریح کرد: امورات مربوط به جلب رضایت ولی دم با وساطت امام جمعه شهرستان، مقامات قضایی، مسئولان زندان و اعضای شورای حل اختلاف انجام شده است که جا دارد از تلاش‌های انجام شده در این حوزه نیز تقدیر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز