خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان:

سلامت و امنیت روانی کارگران اولویت اول است/اقدام مدیرعامل پتروشیمی مارون جای تقدیر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۸۸

یک کارگر پیمانکاری پتروشیمی مارون که دچار حادثه شده بود، با اقدام به موقع مدیرعامل این شرکت در خصوص چارتر هواپیما و انتقال وی به تهران، از خطر قطع عضو نجات یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، چند روز پیش و بعد از بروز حادثه برای یکی از کارگران پیمانکاری پتروشیمی مارون، وی  به بیمارستان ماهشهر اعزام شد که به دلیل شکستگی های مهره کمر، دست و پا و پارگی  رگ های اصلی انتقال خونِ ران، بلافاصله به بیمارستان گلستان اهواز  و به دلیل عدم تکافوی امکانات، از آنجا به بیمارستان آپادانای اهواز انتقال داده شد.

این کارگر به دلیل شدت خونریزی و عدم امکان پیوند عروق، تشخیص تیم پزشکی اهواز، قطع پای نامبرده بود که پس از مطرح شدن موضوع با امین امرایی مدیر عامل پتروشیمی مارون و به رغم اینکه فرد حادثه دیده، نیروی پیمانکار تعمیرات بوده و مسئولیت پیگیری بر عهده پیمانکار مربوطه بود، دستور اجاره هواپیمای خصوصی به همراه کادر کامل درمان صادر شد و مصدوم به بیمارستان گاندی تهران، اعزام شد.

بابک ممبینی، مدیر روابط عمومی پتروشیمی مارون، امروز در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این مصدوم به ایلنا گفت: رگ های پاره شده پای وی توسط حاذق ترین تیم پزشکی و در یک عملیات جراحی بسیار سنگین پیوند و خطر قطع پای او، برطرف گردید و دیروز هم جراحی استخوان های شکسته  دست وی با موفقیت انجام شد و تا فردا جراحی ناحیه کمر نیز انجام می شود.

ممبینی افزود: در حال حاضر حال عمومی این همکار رو به بهبودی است و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان گاندی، تحت نظر قرار دارد و بنابه دستور مدیرعامل، کلیه امور مربوط به پیگیری روند درمان به صورت لحظه ای با تقبل همه هزینه ها در حال انجام است. همچنین اقدامات لازم جهت اسکان در هتل و تمامی خدمات مورد نیاز تردد و تغذیه برای خانواده این عزیز، فراهم شده است.

در همین رابطه، دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان، گفت: اقدام مدیرعامل پتروشیمی مارون در اعزام به موقع این کارگر مصدوم، جای قدردانی دارد.

قربان درویشی ضمن آرزوی سلامتی برای این کارگر، ادامه داد: حفظ جان، سلامت، امنیت روانی کارگران و رعایت اصول ایمنی، اولویت اول ما در پیگیری مطالبات کارگران است و انتظار داریم چنانچه خدایی ناکرده اتفاق ناگواری برای هر کارگری رخ داد، مسئول مربوطه مانند اقدام مدیرعامل پتروشیمی مارون، بدون فوت وقت نسبت به پیگیری روند درمانی اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز