خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه جهت کوتاهی دست دلالان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۶۸

معاون فرماندار ویژه کاشان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ها یا فروش های فوق العاده این است که تولید کنندگان اجناس خود را با تخفیف بین ۳۰ تا ۴۰ درصد و برای کمک به اقشار کم درآمد و تنظیم بازار عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، جواد مزروعی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه های عرضه کالاهای اساسی ایام پایانی سال و نوروز اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار و دسترسی راحت تر  مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی های لازم نمایشگاه هایی در مناطق مختلف از شهرستان دایر می شود.

وی افزود: در بحث برگزاری نمایشگاه ها یا فروش های فوق العاده هدفی که فرمانداری از گذشته  به دنبال تحقق آن بوده این است که تولید کنندگان اجناس خود را با تخفیف بین ۳۰ تا ۴۰ درصد  و به جهت کمک به افراد و اقشار کم درآمد و تنظیم بازار عرضه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف ناظر بر  بازار نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه نظارت می کنند تا از حضور دلالان و سود جویان جلوگیری شود.

مزروعی بیان کرد: برخی از اصناف کاشان به بهانه های واهی و غیر قانونی مانند مرغوبیت مکان عرضه کالا و یا پرداخت اجاره بهای بیشتر برای ملک، اقدام‌به افزایش قیمت کالای مورد نیاز مردم بعضا تا دو برابر می کنند که با این موارد برخوردهای سنگین تعزیراتی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره مختص کالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار از جمله کیف، کفش، پوشاک، آجیل و شیرینی جات دانست و یادآور شد: مقرر است سوله های فرمانداری کاشان در راوند و همچنین انبارهای شرکت ریسندگی واقع در خیابان کارگر برای عرضه اقلام پرمصرف خانوار مورداستفاده قرار بگیرد.

مزروعی  از دستگاه های عضو  کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان خواست با همکاری های مستمر  زمینه هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را فرآهم  آورند تا ضمن میسر شدن  دسترسی  مردم به اجناس مورد نیاز موارد احتمالی گران فروشی و احتکار هم  رفع شود.

وی خاطرنشان کرد:  مقرر شده ۱۰ میدان میوه و تربار که محلی برای  عرضه میوه های ممتاز بدون واسطه باشد در نقاط مختلف از شهر کاشان راه اندازی شود و دستگاه های مختلف بر قیمت ، کیفیت و بهداشت کالاهای عرضه شده نظارت کنند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز