خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خبرداد؛

بازداشت مالک یک موسسه مالی در بهمئی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۲۴۳

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت مالک یک موسسه مالی در شهرستان بهمئی این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدعلی ملک حسینی" با اشاره به نحوه چگونگی شکل گیری این موسسه در شهرستان بهمئی، اظهار داشت: متاسفانه فردی با هویت معلوم در شهرستان بهمئی از ابتدا با یک سری فعالیت‌های مشروع و جذب سرمایه گذاری بستگان با هدف سرمایه گذاری در بورس اقدام کرد.

وی گفت: به واسطه پرداخت سود‌های نامتعارف ۱۰ درصد، ورودی سرمایه این صندوق زیاد و همین موضوع موجب ورود ضابطان دادگستری استان به این موضوع شد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورودی و خروجی این صندوق سرمایه گذاری هم خوانی با هم ندارند، یادآورشد: هرگونه عملیات مالی توسط این موسسه اکنون متوقف و حساب‌های بانکی و اموال مربوط به این موسسه و مالک آن توقیف شده و ضابطان دادگستری در کوتاه ترین زمان ممکن، تحقیقات را انجام می دهند.

ملک حسینی با تاکید براینکه مردم استان و افرادی که در این موسسه سرمایه گذاری کرده‌اند مطمئن باشند دادستانی به عنوان مدعی العموم و نماینده مردم تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه مردم و جلوگیری از خطای بیشتر انجام می دهد، یادآورشد: ما با نمایندگان سرمایه گذاران ارتباط داشته و تمامی مراحل رسیدگی را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

این مقام قضایی، از مردم خواست برای سرعت بخشی به کار ضابطان دادگستری، از مراجعه به دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اداری این نهاد خودداری کنند.

ملک حسینی گفت: در روز‌های آینده آخرین وضعیت این پرونده از طریق رسانه‌ها و نمایندگان سرمایه گذاران اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز