خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارشد سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد:

پارتی بازی در ادارات دولتی، مردم را خسته کرده است/ یک مسئول برای پاسخگویی به دانشگاه نرفته است/ نباید به تهران اُمید داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۲۷

فرمانده ارشد سپاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از شیوع برخی مشکلات اداری برای مردم، تاکیدکرد که پارتی بازی در ادارات دولتی، مردم را خسته کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار حمید خرمدل در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران استان، با تشریح وضعیت کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه، گفت: متاسفانه وجود برخی مشکلات اداری و غیراداری اجازه نمی‌دهد این استان توسعه پیدا کند و من چون از بیرون آمده‌ام، ظرفیت‌های این استان را بهتر می‌شناسم.

وی با انتقاد از برخی انتصابات در ادارات دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد، این انتصابات را سفارشی خواند و یادآورشد: انتصابات سفارشی یکی از مشکلات این استان است که باید فکری برای آن اندیشید.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی بازی‌  در ادارات دولتی این استان مردم را خسته کرده و از سویی شاهد فرار سرمایه گذاران از دست همین ادارات هستیم.

خرمدل با اظهار تاسف از اینکه بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را نتوانسته‌ایم فراهم کنیم، ادامه داد: یک سرمایه‌گذار که قرار بود در اینجا سرمایه‌گذاری کند، مجبور شد استان را ترک کرده و به بوشهر برود.

وی گفت: نیروهای متخصص زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما سرمایه‌گذار مجبور است از اینجا فرار کند و باید بپذیریم که فرار سرمایه در این استان وجود دارد.

نباید به تهران اُمید داشت 

فرمانده ارشد سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و برای برون‌رفت استان از محرومیت نباید به تهران و پایتخت امید داشت، اظهار داشت: حداقل انتظاری که مردم از رسانه‌های این استان دارند، این است که رسانه ها صدای شان باشند.

خرمدل افزود: رسانه را خاله خُرزویی نکنید، ما هم معتقدیم احترام نماینده، استاندار و مدیران باید حفظ شود اما باید عملکرد آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد چراکه تمامی مسئولان باید پاسخگوی مردم و عملکرد خود باشند.

وی با اظهار تاسف از عملکرد مدیران استانی در جهت پاسخگویی به دانشجویان، ادامه داد: در این مدت ( اعتراضات)، حتی یک مسئول به دانشگاه‌ها نرفته‌ و شما رسانه‌ها باید این را مطالبه کنید.

خرمدل تاکید کرد: مسئولان باید پاسخگوی افکار عمومی و دانشجویان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز