خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و محصولات پوست و چرم در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۳۱۷

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کیف ،کفش،محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و مواد اولیه عصرامروز در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، محصولات پوست و چرم با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت بزرگ کیف و کفش، ماشین آلات و مواد اولیه این حوزه، معرفی توانمندی‌های فعالان این بخش ،بررسی فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی و ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قراردادها، مشارکت در تولید و سرمایه گذاری در بخش تولیدات باکیفیت داخلی فعالیت خود را از عصر امروز ۲۹ آذرماه در سالن‌های نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز کرد.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران یادآور شد: در این نمایشگاه که تا ۲دیماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، ۱۰۶شرکت از نقاط مختلف کشور محصولات خود را در فضایی به مساحت حدود ۵هزار متر مربع از سالن های نمایشگاه بین المللی مشهد در معرض نمایش و بازدید شهروندان مشهدی و بازدیدکنندگان از مناطق مختلف کشور قرار داده اند.

وی با اشاره به سطح اشتغال بالایی که در حوزه های هنرصنعت کیف وکفش در سطح کشور ایجاد شده است، افزود: در سیزدهمین نمایشگاه کیف، کفش و محصولات پوست و چرم که در سالن های فردوسی و عطار برگزار می‌شود، ۶۵ شرکت از خراسان رضوی و ۴۱ شرکت نیز از استان های، تهران، قم، اصفهان، تبریز، همدان و زنجان حضور دارند.

صیفی ادامه داد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان هم شامل تولیدکنندگان کیف و کفش، محصولات و مواداولیه صنعت کیف و کفش و ماشین آلات وابسته به صنعت کیف و کفش و محصولات چرم است.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی کشور اظهار کرد: براساس آمارهای موجود، اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم و مرتبط با زنجیره ارزش تولید و توزیع چرم طبیعی و مصنوعی، انواع کیف، کفش و صنایع وابسته در کشور معادل ۵۰۰هزار نفر است و تحقیقات کارشناسان نشان  می دهد که صنعت کفش درمیان ۷۱رسته کاری، رتبه چهارم رابه لحاظ ظرفیت اشتغال زایی داراست.

این نمایشگاه از ۲۹ آذرفعالیت خود را آغاز کرده وتا ۲دیماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه تخصصی می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از غرفه های مختلف آن بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز